Subject: FW: 30. Suur-Sõjamäe tn 41 elektriprojekti eelnev kooskõlastus
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sat, 11 Jan 2025 18:22:10 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Irina Gering <[email-masked]>
Sent: Friday, January 10, 2025 3:45 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: 30. Suur-Sõjamäe tn 41 elektriprojekti eelnev kooskõlastus

Tere.

Palun kooskõlastada elektrivarustuse lahendus.

Lugupidamisega,

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn | www.pluvo.ee
<http://www.pluvo.ee>

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 19. november 2024 16:47
To: Anastasia Soboleva <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 30. Suur-Sõjamäe tn 41 elektriprojekti eelnev kooskõlastus

Tere Anastasia

Anname seisukoha ainult trassiasukoha valikule.

Juhime tähelepanu, et Transpordiamet on kooskõlastanud:

1.	31.08.2023 kirjaga nr 7.1-2/23/8231-4 „Rae vald Ülemiste
veeremidepoo ehitusloa eelnõu kooskõlastamine“  ehitusloa eelnõu.
Ehitusloa aluseks on Reaalprojekt OÜ põhiprojekt koos eriosade
projektidega (sh välised tehnovõrgud) „RAIL BALTICA ÜLEMISTE VEEREMIDEPOO
PROJEKTEERIMINE“,  töö nr OS02512.
2.	11.11.2024 kirjaga nr 7.1-2/24/18629-2 „Rae vald Soodevahe küla
Suur-Sõjamäe tn 41 kinnistu ehitusloa eelnõu kooskõlastamine märkustega“
ehitusloa eelnõu. Ehitusloa aluseks Nord Projekt AS, töö nr 20220 „Rail
Baltic veeremidepoo projekteerimine. Põhiprojekt. Suur-Sõjamäe tee 41
Soodevahe küla Rae vald Harjumaa“.

Palun arvestada elektriprojekti koostamisel ülal mainitud
projektlahendustega ning oma töös need aluseks võtta. Palun pöörduge ülal
mainitud projekteerijate poole.

Palun lähtuda projekti koostamisel TRAM tehnovõrkude juhendist ning
esitada digitaalselt allkirjastatud projekt koos IKÕ plaaniga
Transpordiametile kooskõlastamiseks, võib esitada otse minu e-postile.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Anastasia Soboleva <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Friday, October 25, 2024 9:53 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 30. Suur-Sõjamäe tn 41 elektriprojekti eelnev kooskõlastus

Tere,

Kirjutan Teile elektrifirmast OÜ Pluvo Eesti seoses Suur-Sõjamäe tn 41
reoveepumpla peakaitsme suurendamisega Elektrilevi OÜ tellimusel.

Projekti raames Suur-Sõjamäe tn 41 kinnistul olemasoleva liitumiskilbi
juurde paigaldatakse jaotuskilp. Toidet võetakse sisselõikega
olemasolevasse 0,4kV maakaablisse.

Antud projekti ala asub Lennuvälja kaitsevööndis ja Maantee kaitsevööndis.
Palun Teie eelnevat kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega,

Anastasia Soboleva

Projekteerija

mob +372 5647 2977 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti| Värvi 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.